Monday, October 26, 2009

AJARI AKU CARA MENCINTAIMU BY JAMRUD

AJARI AKU CARA MENCINTAIMU

Bukan ku tak mau,
Mengucap segala kelebihanmu,
Bukannya aku tak harus,
Menghujani kata setia padamu,,

Bukan karena jenuh,
Atau telah berkurang,
Kasih sayang ini,
Yang terasa mengering,
Tanpa bunga kata,,


Telah berulang kali,
Kusiapkan waktu yang terbaik,
Untukku akan memberi,
Beribu kata mesra kepadamu,,

Juga seribu mimpi,
Yang mungkin terwujud,
Esok atau lusa,
Datang menghampiri,
Kita berdua,,

Dan bila waktunya tiba,
Untuk memulainya,
Pastilah ku ragu,
Tak sanggup ku menyusun,
Semua kata-kata ini,,

Ajarilah aku,
Bahasa cintamu,
Agar mudah kuucap,
Kepadamu,,

Ajarilah aku,
Cara mencintamu,
Biar kita berdua,
Sejalan selamanya,,,

Ajarilah aku
Cara mencintamu
Biar kita berdua
Sejalan selamanya

No comments:

Post a Comment

Jangan lupa Kasih Nama pengirim dan email atau FB Pengirim.,.,.,Thenkz.,.,